Termeni și condiții de cumpărare
Orice comandă efectuată pe www.decupat.ro presupune automat faptul că beneficiarul comenzii (sau clientul) este de acord cu termenii și condițiile expuse aici. Crearea unui cont pe www.decupat.ro înseamnă automat că clientul este de acord cu Termenii și Condițiile de utilizare a site-ului www.decupat.ro, acest lucru având valoare contractuală între părți.
Majoritatea articole din magazinul nostru online fiind fabricate/debitate/decupate/confecționate/vopsite în atelierul nostru propriu exclusiv după primirea comenzii Dvs., astfel expedierea comenzii se va face în cel puțin 2 zile lucrătoare după confirmarea telefonică.
Dacă clientul are o eventuală urgență rugăm să ne contacteze telefonic pentru a confirma exact durata de producție și termenul de livrare.
Confirmarea plasării cu succes a comenzilor efectuate online se face automat prin e-mail și SMS.
Clientul are obligația să furnizeze un număr de telefon corect și o adresă de e-mail validă pentru a putea primi confirmarea comenzii.
Toate comenzile sunt considerate acceptate din momentul în care un operator contactează telefonic clientul, confirmă comanda clientului și totodată comunică termenul de expediere.
Fără confirmare telefonică nu se expediază comanda!
În cazul în care numărul de telefon furnizat de client este incorect, pentru a confirma comanda vom încerca să luăm legătura prin e-mail. Dacă nu răspunde clientul la e-mail se anulează comanda după 72 de ore.
Prețul produselor
SC Calyx Graphic SRL își rezervă dreptul de a modifica prețurile în funcție de prețurile de achiziție de la furnizori.
Livrare și plată
Serviciile oferite de www.decupat.ro se adresează clienților din România. Metoda de livrare a produselor este prin colet – serviciu de curierat rapid.
Livrarea prin serviciu de curierat rapid durează între 1-3 zile lucrătoare. Serviciul de curierat se va alege de către administrație, pe parcursul prelucrării comenzii. În cazul în care clientul dorește un produs personalizat, acesta va ajunge la client în 5-10 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Firma de curierat poate înregistra în mod excepțional întârzieri ce țin de organizarea lor internă și de care nu ne facem responsabili.
Expedierea comenzii poate dura între 2-10 zile lucrătoare, ceea ce depinde de mai mulți factori:
Comandă cu articole personalizate sau cu modificări.
Comandă având o cantitate de produse semnificativă.
Comenzi plasate în weekend sau zile libere oficiale. Comenzile plasate în zilele nelucrătoare vor fi procesate începând din prima zi lucrătoare, în ordinea intrării lor.
Comenzi plasate în perioadele de aglomerate din punct de vedere al livrării - Black Friday, crăciun, alte sărbători, etc. În perioadele aglomerate atât termenul de producție, cât și termenul de livrare prin firma de curierat se pot prelungi și clientul va fi notificat în prealabil.
Fiind producători avem posibilitatea ca anumite articole să modificăm (dimensiunea, materialul folosit, să fie cu sau fără găuri, etc.) adică să decupăm în funcție de preferințele clienților. Menționăm că nu avem toate produsele în stoc fizic cu toate că sunt afișate "disponibil 100+ buc", astfel vor fi decupate/fabricate după confirmarea telefonică a comenzii.
Plata comenzilor cu articole standard se poate efectua în trei moduri:
Plată prin ramburs – contravaloarea comenzii și a livrării se plătește în momentul preluării coletului.
ATENȚIE: în cazul acestei plăți se adaugă o taxă suplimentară de 5 lei.Plată prin card bancar – contravaloarea comenzii și a livrării se plătește după plasarea comenzii, cu card bancar Visa® sau Mastercard®.
Plata comenzilor cu articole personalizate/unicate se poate efectua în două moduri:
Plată prin card bancar – contravaloarea comenzii și a livrării se plătește după plasarea comenzii, cu card bancar Visa® sau Mastercard®.
Plată prin transfer bancar – contravaloarea comenzii și a livrării se plătește prin transfer bancar. Atenție, în acest caz livrarea se începe doar după confirmarea plății!
În cazul plății cu ramburs documentul fiscal de plată este chitanța ramburs de la curier, emisă pe numele Dvs. și pe care se specifică plata pentru firma noastră. În cazul plăților prin ramburs SC Calyx Graphic SRL NU emite bon fiscal (conform Codului Fiscal bonul fiscal se emite doar pentru plată în numerar, nu și în cazul trimiterilor prin corespondență când o terță parte este implicată).
Prețuri de livrare
În cazul produselor mici prețul de livrare depinde de volumul produselor / valoarea comenzii și se calculează automat la plasarea comenzii.
În cazul produselor mari (gabarit și greutate mare) asigurăm transport la prețul de 1,85 lei/km (TVA inclus), dar neapărat prin conciliere prealabilă.
Serviciu de curierat rapid
Coletele ajung la destinație în 2-3 zile lucrătoare. Prețuri:
Valoare comandă | Valoare livrare |
Peste 350 Lei | Gratuit |
250-349.99 Lei | 18 Lei |
175-249.99 Lei | 20 Lei |
100-174.99 Lei | 23 Lei |
45-99,99 Lei | 25 Lei |
Sub 45 Lei | 21 Lei |
**ATENȚIE: în cazul plății cu ramburs, suntem nevoiți să percepem o taxă suplimentară pentru a suporta costurile de returnare a baniilor. Această taxă variază în funcție de valoarea produselor, conform tabelului de mai jos:
Valoare produse | Taxă ramburs |
Sub 45 Lei | 3 Lei |
45-99.99 Lei | 4 Lei |
100-174.99 Lei | 5 Lei |
175-249.99 Lei | 6 Lei |
250-349.99 Lei | 7 Lei |
350-499.99 Lei | 8 Lei |
500-999.99 Lei | 10 Lei |
1000-1499.99 Lei | 13 Lei |
1500-1999.99 Lei | 15 Lei |
2000-2499.99 Lei | 17 Lei |
2500-2999.99 Lei | 18 Lei |
Peste 3000 Lei | 20 Lei |
Clientul este obligat să verifice integritatea ambalajului înainte de preluarea produsului. Dacă coletul se livrează prin firmă de curierat, clientul este obligat să formuleze nota de defect menționând deteriorarea ambalajului sau alte nereguli în prezența angajatului firmei de curierat sau să refuze preluarea coletului. Reclamații ulterioare nu se vor primi.
Dacă livrarea se face prin firmă de curierat, în cazul sesizării unor deteriorări sau defecte care trag după sine lipsa sau pierderea parțială sau totală a produsului, se recomandă refuzarea preluării comenzii, și eventual completării unei note de defect împreună cu angajatul firmei de curierat sau a poștei, specificând tipul deteriorării. Dacă produsul a fost preluat și deteriorarea sau defectul s-a sesizat ulterior vă rugăm să comunicați acest eveniment în termen de 24 ore de la preluarea comenzii de la angajatul firmei de curierat. Pentru nota de defect este nevoie de produsul deteriorat, ambalajul acestuia, dovada de preluare, actul din care să reiasă calitatea de proprietar, factura.
Anularea comenzilor
Comenzile care nu sunt încă expediate se pot anula. Clientul trebuie să trimită un e-mail cu această cerere sau să ne sune pe unul dintre numerele noastre de telefon.
Returnarea produselor
Conform legislației în vigoare, clientul poate returna produsele în termen de 14 zile calendaristice. Se acceptă pentru retur doar produsele nedeteriorate. Conform legislației, cheltuielile de expediție cauzate de retur sunt suportate de client. Clientul va primi banii pe produsele returnate în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la primirea returului, prin transfer bancar.
Pentru mai multe informații legate de garanție și returnare, consultați pagina returnarea produselor.
Neridicarea coletelor
În cazul în care un client din diverse motive independente de firma SC Calyx Graphic SRL, refuză sau nu preia coletul comandat, va fi înregistrat într-o bază de date specială și ne rezervăm dreptul de a nu mai trimite acelui client. Dacă se doreste o colaborare ulterioară, va trebui sa platească cheltuielile de livrare și returnare a coletului precedent, împreună cu noua sumă datorată în avans prin transfer bancar sau card bancar.
În cazul nepreluării unei comenzi disponibile pentru ridicare personală, ne rezervăm dreptul de a refuza primirea de comenzi ulterioare.
Nu asumăm responsabilitatea pentru situațiile în care coletul este returnat pentru că adresa era greșită sau destinatarul nu și-a ridicat coletul. Obligația clientului este de a completa adresa corectă în comandă și de a prelua coletul expediat de către noi. Dacă se necesită retrimiterea comenzii din cauza lipsei cumpărătorului de la adresa de livrare stabilită, orice costuri aferente acestei acțiuni revin în sarcina cumpărătorului.
În cazul în care se plătește comanda în avans (cu card sau prin virament bancar) și nu se preia coletul de la curier din motive personale la cerere se va retrimite comanda doar după ce se plătește din nou valoarea transportului, sau dacă clientul dorește să renunțe la comandă se returnează valoarea produselor, astfel valoarea transportului va fi scăzută din suma care va fi restituită.
Asumăm răspunderea pentru expediții până la preluarea acestora de către firmele de expediție. Orice reclamație sau răspundere cu privire la expediție va fi făcută firmei de expediție.
Confidențialitate
Datele personale ale clientului sunt folosite exclusiv pentru procesarea și expedierea comenzilor. Firma SC Calyx Graphic SRL garantează confidențialitatea datelor clienților.
Dispute
Orice divergență posibilă între SC Calyx Graphic SRL și clienți se va rezolva pe cale amiabilă, prin acordul părților, iar dacă părțile nu ajung la un acord, doar atunci litigiul se va rezolva prin mediere, și dacă nici atunci nu s-a ajuns la un consens, în instanță conform legilor în vigoare.